اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

در این وبلاگ به معرفی انواع ابزار ها و جدید ترین محصولات در حوزه حفاظت و نظارت ساختمانی می پردازیم.
اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

در این وبلاگ به معرفی انواع ابزار ها و جدید ترین محصولات در حوزه حفاظت و نظارت ساختمانی می پردازیم.

معرفی کمپانی لایف Life

کمپانی لایف (Life) یکی از صاحب نامان عرصه تولید درب اتوماتیک در ایتالیا و جهان می باشد. این شرکت از سال 1972 کار خود را آغاز نمود و در سالهای اخیر به صورت حرفه ای و با استانداردهای بالا به طراحی و تولید جک پارکینگی ساختمان مشغول می باشد. شرکت لایف همواره برای رسیدن به رضایت صد در صدی مشتریان مصرف کننده یک تیم تحقیق و توسعه قدرتمند را تشکیل داده است تا همواره بتوانند نقاط ضعف هر تولید خود را شناسایی کنند و به حداقل برسانند. جک درب پارکینگ دو لنگه، تک لنگه، موتور های ریلی که تا کنون تولید شده اند گویای نکات بالا بوده اند، حال در این مقاله قصد بررسی مهم ترین فاکتور های این کمپانی را در فروش محصولات داریم.

تنوع در محصولات جک پارکینگی لایف

همانطور که گفته شد جک درب پارکینگ لایف در توئلید محصولات خود تنوع زیادی را بکار گرفته است که از جمله بیش ترین آن ها می توان به جک درب پارکینگ دولنگه لایف اشاره داشت. لایف در ساخت جک های پارکینگی دو لنگه محصولات بسیار متنوعی را عرضه نموده است. سری محصولات اپتیمو OPTIMO لایف که در چهار سری تولید شده است و در ایران نیز موجود می باشد گویای این مطلب هستند. یکی از خصوصیات متفاوتی که محصولات درب اتوماتیک لایف با سایر شرکتها دارد، در قدرت بسیار بالای آن است که به صورت مثال جک لایف اپتیمو یونی 3 قدرتی معادل هر لنگه 700 کیلوگرم دارد. این قدرت را وقتی با سایر جک های پارکینگی مقایسه کنیم متوجه اختلاف قدرت فاحش این جک با سایر جکهای بازار خواهیم شد. اما نکته قابل توجه در مورد درب اتوماتیک لایف، ماردونی بودن تمام محصولات جک پارکینگی دولنگه این شرکت است که هم زیبایی خاصی دارد و هم به نسبت سایر جکهای متداول بازار در زیر باد و باران مقاومت بیشتری دارد.

جک پارکینگی لایف life

قیمت جک پارکینگی لایف

محصولات لایف به طور معمول در عرصه درب اتوماتیک، در رده میان قیمت قرار می گیرند. دلیل این موضوع می تواند الکترومکانیک بودن محصولات لایف باشد. اگر لایف نیز به مانند جک فک یا جک BFT محصولات هیدرولیکی عرضه می نمود می توانست محصولاتی با رده قیمتی بالا عرضه کند. اما این شرکت هم در محصولات جک پارکینگی و موتورهای ریلی از سیستم الکترومکانیک استفاده نموده است. البته در این بین ناگفته نماند که جک درب پارکینگ لایف در مکانیزم عملکرد الکترومکانیکی عملکردی قابل قبول را به نمایش می گذارد و نسبت به قیمتی که ارایه می کند کیفیت سطح بالایی را ارایه می دهد.

گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی لایف

شرکت لایف برای تمامی محصولات خود در ایران 18 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. اما این شرکت در محل نصب هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهد و می بایست شرکت اجرا نصب کننده، خدمات سرویس و نگهداری را انجام دهد. پس در صورت خرابی محصول می بایست نصاب مشکل را تشخیص داده و برای گارانتی جنس را برای شرکت وارد کننده ارسال نماید. ناگفته نماند که این میزان گارانتی مدت قابل قبولی برای تضمین کیفیت یک محصول می تواند به حساب بیاید و البته از سوی دیگر موجب رضایت حال و آسودگی خاطر کاربران مصرف کننده نیز باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد