اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

در این وبلاگ به معرفی انواع ابزار ها و جدید ترین محصولات در حوزه حفاظت و نظارت ساختمانی می پردازیم.
اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

در این وبلاگ به معرفی انواع ابزار ها و جدید ترین محصولات در حوزه حفاظت و نظارت ساختمانی می پردازیم.

معرفی جک پارکینگی فک ایتالیا

جک پارکینگی فک ایتالیا

یکی از معتبر ترین و شاخص ترین شرکت های تولید کننده جک پارکینگی، شرکت فک ایتالیا است. این شرکت سال ها است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی عرضه می کند و رضایت کاملی از کاربران خود دریافت کرده است. جک های این برند در دو دسته کلی هیدرولیک و الکترومکانیک تولید می شوند تا پوشش دهی کاملی بر بازار هدف خود داشته باشند. جک پارکینگی فک برای اتوماتیک کردن انواع درب های لولایی یک و دو لنگه، کشویی و همینطور زیر سقفی مناسب است. برای انتخاب بهترین جک فک که تناسب کافی با شرایط شما داشته باشد باید به موارد زیر دقت کنید:

  • فضای مورد استفاده (امکان حرکت در تک لنگه، دو لنگه یا لولایی)
  • میزان تردد روزانه
  • اندازه ورودی پارکینگ
  • وزن هر لنگه در

در نظر داشته باشید که انواع جک الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک فک با قدرت های متفاوت و برای موقعیت های متفاوت به کار می رود. جک الکترومکانیک فک برای ساختمان هایی با تردد نسبتا کم و در واقع ساختمان مسکونی به کار می رود. این جک ها قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی با وزن و طول نسبتا کم و تردد پایین را دارند. اما در صورتی که این محصول را برای درب گاراژ یا کارخانه به کار می برید، باید از نوع صنعتی آن، یعنی جک های هیدرولیک استفاده کنید. پشتیبانی از تردد نامحدود و وزن درب بالا خصوصیاتی هستند که باعث استفاده از جک های هیدرولیک فک می گردد.

قیمت جک پارکینگی فک به نسبت دیگر دربازکن های خارجی در رده ی بالاتری قرار می گیرد. هم اکنون به علت نوسانات قیمت ارز، قیمت جک فک هم در همان سطح بالا قرار می گیرد. بالا بودن قیمت آن هم به خاطر استفاده از متریال با کیفیت، ساختار پیشرفته ی بدنه و عملکرد آن و همچنین گارانتی معتبر و بلند مدت آن است. گارانتی جک پارکینگی فک به مدت 4 سال از تاریخ درج شده در فاکتور فروش شما محاسبه می گردد.

به خاطر داشته باشید که با خرید جک فک در کنار قیمت بالا، کیفیت بالایی را هم دریافت خواهید کرد. مشتریان این برند خاص اهمیت بیشتری برای کیفیت محصول قائل هستند تا هزینه های بالای آن. به همین خاطر مزایا و دوام فوق العاده آن را هم در اختیار خواهند داشت.

نصب جک فک به لحاظ بهره گیری آن از یک سری قواعد نسبتا قدیمی، کار پیچیده ای برای نصابان نخواهد بود. یک نکته دیگر اینکه مدار فرمان دیجیتال این جک، جایگزین مدار نیمه دیجیتال آن شده است که یکی از بهترین نمونه ها در بازار به شمار می رود. برنامه دهی به این مدار فرمان به نسبت دیگر رقبای آن با سرعت بالاتری انجام می گیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد