اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

در این وبلاگ به معرفی انواع ابزار ها و جدید ترین محصولات در حوزه حفاظت و نظارت ساختمانی می پردازیم.
اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

اخبار و معرفی سیستم های حفاظتی و نظارتی

در این وبلاگ به معرفی انواع ابزار ها و جدید ترین محصولات در حوزه حفاظت و نظارت ساختمانی می پردازیم.

چشمی دیجیتال آمازون معرفی شد

یک چشمیِ درِ هیجان‌انگیز!

شرکت Ring که یکی از کمپانی‌های تحت پشتیبانی شرکت بزرگ آمازون است به تازگی یک چشمی دیجیتال بسیار جذاب و کاربردی را به بازار معرفی نموده است. این چشمی دیجیتال سازوکار بسیار هیجان‌انگیزی برای کاربران دارد.

نخست باید از بابت محل قرار گرفتن این چشمی ‌های تازه خیال‌تان را راحت کنیم که هیچ تفاوتی با چشمی ‌های ساده قبلی ندارد و‌ درست روی همان سوراخ تعبیه شده بر روی درب‌های منازل نصب می‌گردد. بنابراین نیاز به سیم‌کشی اضافه و یا ایجاد سوراخ تازه ندارد.

ویژگی‌های چشمی دیجیتال کمپانی آمازون

نباید این تصور پیش بیاید که دیجیتال بودن این محصول جذاب سبب می‌شود نیاز به برق داشته باشد. در واقع این چشمی‌ دیجیتال یک باتری با قابلیت شارژ شدن دارند که با شارژری مخصوص به سادگی شارژ می‌شوند.

چشمی دیجیتال کمپانی Ring دارای یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰ است و به همین‌خاطر تصویر بسیار شفاف و با کیفیتی را به کاربر نشان می‌دهد. شایان ذکر است که از جمله سنسورهای هیجان‌انگیزی که روی این چشمی‌های دیجیتال کار شده است، سنسور دید در شب مجهز به LED می‌باشد. اما همچنان آپشن‌های هیجان‌انگیز دیگری نیز بر روی این چشمی‌ها وجود دارد. برای مثال سنسور حرکتی که امکان تشخیص حرکت را دارد و می‌تواند تا چند متر حرکات را شناسایی نموده و ‌دستگاه را فعال نماید. همچنین اگر فرد پشت درب خانه تصمیم بگیرد با دست به در ضربه زده و دق‌الباب کند باز هم چشمی دیجیتال فعال شده و صاحبخانه را از ماوقع پشت درب خانه آگاه می‌نماید.

اتصال به وای‌فای

این ویژگی، دیگر نور علی نور است. قابلیت اتصال چشمی دیجیتال به شبکه اینترنت وای‌فای آن هم با سازوکار بی‌سیم یک امکان بسیار عالی برای کاربران خواهد بود. لابد از خودتان می‌پرسید این قابلیت اصلا به چه کاری می‌آید؟ فرض کنید کسی پشت درب خانه ایستاده و شاسی زنگ را فشار می‌دهد یا از آن دسته آدم‌ هاست که با دست به درب می‌کوبد؛ در این وضعیت اگر چشمی درب منزل  را به وای‌فای خانه متصل کرده باشید گوشی شما شروع می‌کند به زنگ زدن و پس از آن این امکان فراهم می‌شود که حتی با فرد پشت درب مانده از طریق همان گوشی‌تان گفتگو کنید. شما می‌توانید حتا قابلیت حرکتی چشمی را نیز بر روی گوشی خودتان فعال نمایید. یعنی اگر کسی از پشت درب خانه‌تان عبور کرد چشمی متصل به وای‌فای به شما اطلاع بدهد و از شما بخواهد بلند شوید و یک نگاهی به پشت درب خانه بیاندازید.

صدای دو سویه

این محصول بسیار کاربردی، علاوه بر آپشن‌های ذکر شده در بالا دارای یک میکروفون و یک بلندگو نیز می‌باشد تا از طریق این دو، بتواند صدایی دو سویه تولید نماید. یعنی صاحب ‌خانه می‌تواند از همان پشت درب بسته با فرد آن‌طرف در با صدایی رسا گفتکو نماید. لازم به ذکر است که صدای مبادله شده در دو طرف درب خانه از وضوح و شفافیت بالایی برخوردار است.

قیمت محصول

حالا بعد از این‌که حسابی شما را مشتاق این کالای تازه به بازار آمده کرده‌ایم، بد نیست درباره قیمت آن نیز اندک اطلاعاتی در اختیار شما قرار بدهیم. خود کمپانی Ring برای این محصول عددی معادل ۱۹۹ دلار را تعیین نموده است که با توجه به ویژگی‌های ذکر شده از این محصول به نظر می‌رسد قیمت منصفانه‌ای باشد. اگرچه می‌دانیم این محصول به هر تقدیر چه از مسیرهای قانونی و چه از مسیرهای غیر قانونی در نهایت به ایران نیز پا می ‌گذارد با این حال نمی‌توانیم تخمین دقیقی از قیمت‌گذاری بر روی کالا در ایران داشته باشیم.


نظرات 1 + ارسال نظر
منوچهر تقی پور یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 10:47

چشمی درب آمازون قابلیت اتصال به گوشی موبایل را دارد؟

خیر این مدل از چشمی دیجتال تصاویر تنها بر روی نمایشگر اختصاصی خود به نمایش در می آرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد